Les dades, segons els seus responsables, són les més positives des que es va posar en marxa la campanya, el 2016. Per al conjunt de Catalunya, aquest 2021 hi han participat 38.316 infants de 6 anys del total de 75.438 censats, xifra que representa que el 50,8% dels infants d’aquesta edat han bescanviat el seu targetó. L'any passat ja hi van participar el 49,2% dels 76.064 infants censats de 6 anys. Històricament també s’observa un creixement molt significatiu en l’acollida de la campanya: en la primera edició, l’any 2016, van bescanviar el targetó 31.931 infants dels 83.314 censats, un 38,3%, mentre que enguany la participació assoleix un 50,85%. En conjunt, s’han venut més de 6.000 títols. A més, la principal llengua triada pels infants és el català, amb unes vendes que representen aproximadament un 73% dels llibres —els llibres adquirits en espanyol només són el 26,8% del total. La xifra, a més, se situa per damunt del percentatge mitjà de vendes de llibres infantils i juvenils en català, que està a l’entorn del 65%. L’any 2021 també ha crescut el nombre de llibreries participants a la campanya —de 427 el 2020 a 457 enguany, amb una important concentració d’establiments a Barcelona. Pel que fa a la tipologia de llibreries amb major índex de bescanvis del targetó, enguany les llibreries independents acumulen més vendes (59,4%) que les cadenes (40,6%). El percentatge també suposa un increment de les vendes a llibreries independents xifrat en 4 punts percentuals, ja que el 2019 les llibreries independents van bescanviar un 55,1% dels targetons. La campanya «Fas 6 anys. Tria un llibre» està impulsada pel Gremi de Llibreters de Catalunya amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya... [+ informació]